SUBAŞI'NA SAPANCA BELEDİYESİNDEN ZİYARET
Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin, Subaşı belediye Başkanı Turan Canbay'ı makamında ziyaret etti.
Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin, Subaşı belediye Başkanı Turan Canbay'ı makamında ziyaret etti.
Subaşı belediye Başkanı Turan Canbay yaptığı açıklamada " Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin’i belediyemizde misafir etmekten büyük bir memnuniyet duydum.Belediyecilik üzerine güzel bir sohbet gerçekleştirdik, karşılıklı fikirlerimizi paylaştık. Ziyaretin anısına kendisine, bölgemizin önemli tarımsal değeri olan Coğrafi İşaretli Yalova Kivimizi takdim ettik.Nazik ziyaretleri ve hoş sohbetleri için kendisine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum." dedi



Benzer Haberler
ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ’NDEN AŞURE GÜNÜ
HAYATINI KAYBEDEN KARDEŞİNİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTİYOR
AK PARTİ'DEN BABALAR GÜNÜ ZİYARETİ
SANTEK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI
ÇİFTLİKKÖY’DE ELELE KART 2253 KİŞİYE ULAŞTI
ÇİFTLİKKÖY’DE CAN DOSTLAR ĞÜVENDE
ÇİFTLİKKÖY’DE ÇEVRE HAFTASI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE YALOVA MAKİNE OSB’DEN YEŞİL SANAYİ VURGUSU