PERŞEMBE GÜNÜ YALOVA GENELİNDE SULAR KESİK
Yeşil Körfez Su Birliği’nin arıtma tesislerinin çıkışında yapacağı çalışma sebebiyle 23 Ocak Perşembe günü 08.00 -16.00 saatleri arasında yapılacak yeni isale hattı bağlantı çalışmaları nedeniyle Yalova ve ilçelerinde il genelinde su kesintisi yaşanacak.
Yeşil Körfez Su Birliği’nin arıtma tesislerinin çıkışında yapacağı çalışma sebebiyle 23 Ocak Perşembe günü 08.00 -16.00 saatleri arasında yapılacak yeni isale hattı bağlantı çalışmaları nedeniyle Yalova ve ilçelerinde il genelinde su kesintisi yaşanacak.
Yeşil Körfez Su Birliğinden yapılan açıklamada vatandaşlar uyarılarak "Kesintiden vatandaşlarımızın etkilenmemesi için depolarımızda gerekli önlemler alınmış olmakla birlikte, vatandaşlarımızın su kullanımında dikkatli olması önemle rica olunur." denildi



Benzer Haberler
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE YALOVA MAKİNE OSB’DEN YEŞİL SANAYİ VURGUSU
ÇİFTLİKKÖY BAYRAKTEPE'DEN GÜN BATIMI
ÇİFTLİKKÖY’DE MİNİMATİK DEZENFEKTE ARACI
YEŞİL ALANLARDA YOĞUN MESAİ
ÇİFTLİKKÖY’DE BAYRAMLAŞMA TÖRENİ
CHP'Lİ İNCE'DEN MUTLAK BUTLAN TEPKİSİ
ÇİFTLİKKÖY’DE GİTAR KURSİYERLERİ HÜNERLERİNİ SERGİLEYECEK
SAADET PARTİSİNDEN 19 MAYIS AÇIKLAMASI