İYİ PARTİ SANDIK GÖREVLİLERİ TOPLANDI
İYİ Parti Çınarcık Belediye Başkan Adayı Özge Yılmaz ve ilçe yöneticileri, partililerle bir araya gelerek Çınarcık ilçesinde 31 Mart 2024 yerel seçimlerinde görev yapacak olan partililerle sandık güvenliğini ele aldılar.
İYİ Parti Çınarcık Belediye Başkan Adayı Özge Yılmaz ve ilçe yöneticileri, partililerle bir araya gelerek Çınarcık ilçesinde 31 Mart 2024 yerel seçimlerinde görev yapacak olan partililerle sandık güvenliğini ele aldılar.
İYİ Parti Çınarcık Belediye Başkan Adayı Özge Yılmaz, yapılan toplantının ardından yaptığı açıklamada "Bugün sandık görevlilerimizle ilk toplantımızı gerçekleştirdik. Sadece sandıkta değil seçim gününe kadar da en iyisi için sahada birlikte çalışmanın sözünü aldık" dedi
Öte yandan. İYİ Parti Çınarcık Belediye Başkan Adayı Özge Yılmaz, seçim çalışmaları kapsamında Çınarcık mahalle muhtarlarıyla bir araya gelerek mahallelerin sorunlarını dinleyip muhtarlardan destek isteyerek, yapacağı çalışmalar konusunda projelerini muhtarlara anlattı.





Benzer Haberler
HAYATINI KAYBEDEN KARDEŞİNİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTİYOR
SANTEK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI
ÇİFTLİKKÖY’DE ELELE KART 2253 KİŞİYE ULAŞTI
ÇİFTLİKKÖY’DE CAN DOSTLAR ĞÜVENDE
ÇİFTLİKKÖY’DE ÇEVRE HAFTASI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE YALOVA MAKİNE OSB’DEN YEŞİL SANAYİ VURGUSU
ÇİFTLİKKÖY BAYRAKTEPE'DEN GÜN BATIMI
ÇİFTLİKKÖY’DE MİNİMATİK DEZENFEKTE ARACI