DEVLET HASTANESİNDE DEPREM TATBİKATI
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesinde senaryo gereği Yalova ilinde 7 şiddetinde meydana gelen deprem sonrası hastane Başhekimlik tarafından tüm birimler Acil Durum Modu’na (Mor Kod) geçirilmiş ve olağan dışı koşullarda hizmet sunumuna yönelik sistematik bir uygulama hayata geçirildi.
Türkiye Afet Müdahale Planı Kapsamında Hastane Afet Planı Saha Tatbikatı Başarıyla Gerçekleştirildi.
Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 23 Mayıs 2025 tarihinde, Senaryo gereği Yalova ilinde 7 şiddetinde meydana gelen deprem sonrası hastane Başhekimlik tarafından tüm birimler Acil Durum Modu’na (Mor Kod) geçirilmiş ve olağan dışı koşullarda hizmet sunumuna yönelik sistematik bir uygulama hayata geçirildi.
Tatbikatla ilgili olarak,Yalova Eğitim ve Araştırma Hastanesinden yapılan açıklamada "Hastane olay yönetim merkezi aktif edilmiştir. Sarı kod verilerek hastanenin tahliyesi gerçekleştirilmiştir. Hastane dışında alternatif bakım alanları kurulmuş olup, Enkazdan gelen hastalar karşılanmış tedavileri planlanmıştır. Hasta ve personel tahliyesi gerçekleştirilmiş olup personelin olay karşısındaki hızlı ve doğru reaksiyonları tatbik edilmiştir." deanildi



Benzer Haberler
YTSO GENÇ GİRİŞİMCİLERDEN EĞİTİM
ÖRENCİK KÖYÜNE İKİNCİ SULAMA GÖLETİ
YALOVA SAHİLİNDE DEPREM'İ KONUŞTU
NEVBAHAR 'DAN UNUTULMAZ KONSER
YALOVA'DA YOL BAKIM ONARIM ÇALIŞMASI
YALOVA 4. EKOFEST YÜRÜYÜŞYE BAŞLADI
YALOVA ÜNİVERSİTESİNDE KIYI TEMİZLİĞİ
ÇİFTLİKKÖY SAHİLİNDE TEMİZLİK YAPILDI