ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ’NDEN AŞURE GÜNÜ

Muharrem ayının bereketini ve dayanışma ruhunu bir arada yaşamak amacıyla 26 Haziran Cuma günü gerçekleştirilecek olan etkinlikte Çiftlikköylülere aşure ikramı yapılacak.

Aşure Günü etkinliği, 23 Nisan Meydanı’nda kurulacak standlarda saat 13.30’da başlayacak. Bereketin ve paylaşmanın simgesi olan aşure gününde Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele de vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıtımlarını bizzat yapacak.

Belediye Sosyal Hizmetler Müdürlüğü’nün düzenleyeceği aşure günü etkinliğine tüm Çiftlikköylüleri beklediklerini dile getiren Başkan Yele, bu anlamlı günde bolluk ve bereketin güzelliğini bir kez daha yaşayacaklarını belirtti.

0 Yorum

Henüz Yorum Yapılmamıştır.! İlk Yorum Yapan Siz Olun

Yorum Gönder

Lütfen tüm alanları doldurunuz!