ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ’NDEN AŞURE GÜNÜ
Muharrem ayının bereketini ve dayanışma ruhunu bir arada yaşamak amacıyla 26 Haziran Cuma günü gerçekleştirilecek olan etkinlikte Çiftlikköylülere aşure ikramı yapılacak.
Muharrem ayının bereketini ve dayanışma ruhunu bir arada yaşamak amacıyla 26 Haziran Cuma günü gerçekleştirilecek olan etkinlikte Çiftlikköylülere aşure ikramı yapılacak.
Aşure Günü etkinliği, 23 Nisan Meydanı’nda kurulacak standlarda saat 13.30’da başlayacak. Bereketin ve paylaşmanın simgesi olan aşure gününde Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele de vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıtımlarını bizzat yapacak.
Belediye Sosyal Hizmetler Müdürlüğü’nün düzenleyeceği aşure günü etkinliğine tüm Çiftlikköylüleri beklediklerini dile getiren Başkan Yele, bu anlamlı günde bolluk ve bereketin güzelliğini bir kez daha yaşayacaklarını belirtti.



Benzer Haberler
ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ’NDEN AŞURE GÜNÜ
VALİ USTA'DAN YTSO YÖNETİCİSİ SOYSAL'A ZİYARET
HAYATINI KAYBEDEN KARDEŞİNİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTİYOR
SANTEK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI
ÇİFTLİKKÖY’DE ELELE KART 2253 KİŞİYE ULAŞTI
ÇİFTLİKKÖY’DE CAN DOSTLAR ĞÜVENDE
ÇİFTLİKKÖY’DE ÇEVRE HAFTASI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE YALOVA MAKİNE OSB’DEN YEŞİL SANAYİ VURGUSU