CHP ÇİFTLİKKÖY BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYI SADIKER 5 ARALIK'I KUTLADI
CHP Çiftlikköy Belediye Başkan Aday Adayı Cem Sadıker, 5 Aralık Dünya Kadın Hakları Gününü kutladı.
CHP Çiftlikköy Belediye Başkan Aday Adayı Cem Sadıker, 5 Aralık Dünya Kadın Hakları Gününü kutladı.
CHP Belediye Başkan Aday Adayı Sadıker,’Çağımıza damgasını vuran en önemli kararlardan biri olan Türk Kadınının Seçme ve Seçilme Haklarını kazanması yıldönümünü yaşıyoruz. “Erkek Egemen Toplum” içerisinde sandıktan oy alarak seçilmiş olmanın zorluklarını yaşayan, ülkeye hizmet yolunda emek veren saygıdeğer tüm kadınlar ve Gâzî Mustafa Kemâl’in yolunda Türkiye’nin ilk kadın muhtarı olarak târihe geçen Gacık muhtarı Meliha Manço’nun mânevî şahsında seçilmiş ve seçilme hakkı sahibi olarak seçilecek kadın siyâsetçileri ve demokrasimizde siyâsal iradesini özgürce kullanarak ülkenin kaderini etkileyen tüm kadın seçmenlerimizi tebrik ediyor, sağlık ve esenlikler diliyorum.’ ifadelerine yer verdi.



Benzer Haberler
ÇİFTLİKKÖY BELEDİYESİ’NDEN AŞURE GÜNÜ
HAYATINI KAYBEDEN KARDEŞİNİN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTİYOR
AK PARTİ'DEN BABALAR GÜNÜ ZİYARETİ
SANTEK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI
ÇİFTLİKKÖY’DE ELELE KART 2253 KİŞİYE ULAŞTI
ÇİFTLİKKÖY’DE CAN DOSTLAR ĞÜVENDE
ÇİFTLİKKÖY’DE ÇEVRE HAFTASI
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ’NDE YALOVA MAKİNE OSB’DEN YEŞİL SANAYİ VURGUSU