ÇEVRE KİRLİLİĞİNE KARŞI MÜCADELE

Yalova Belediyesi ekipleri, kent genelinde çevre kirliliğine neden olan moloz, inşaat atıkları ve kaba atıklara yönelik denetimlerini artırdı. Şehrin farklı noktalarında gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında doğaya gelişigüzel bırakılan atıklar tespit edilerek temizlenirken, çevreyi kirleten kişi ve kuruluşlara yönelik yasal işlemler de uygulanıyor.

Yalova Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri, özellikle kırsal bölgeler ve boş arazilere bırakılan moloz ve inşaat atıklarıyla mücadele çalışmalarına hız verdi. Ekipler, bu kapsamda çevre kirliliğinin önüne geçmek amacıyla teknolojik imkanlardan da yararlanıyor. Belirlenen noktalara yerleştirilen fotokapan sistemleri sayesinde çevreyi kirleten kişiler tespit edilerek haklarında cezai işlem uygulanıyor.

Fotokapanlarla Anlık Takip

Yalova Belediyesi ekipleri tarafından yapılan denetimlerde, çevreye izinsiz şekilde atık bırakan kişi ve araçlar fotokapan görüntüleriyle kayıt altına alınıyor. Elde edilen görüntüler doğrultusunda ilgili mevzuat kapsamında gerekli cezai işlemler gerçekleştirilirken, kentin doğal alanlarının korunması için çalışmalar kararlılıkla sürdürülüyor.

"Doğamızı Hep Birlikte Koruyalım"

Yalova Belediyesi'nden yapılan açıklamada, çevrenin korunmasının yalnızca kurumların değil tüm vatandaşların ortak sorumluluğu olduğu bildirildi. Yapılan açıklamada, “Yalova’mızın eşsiz doğasını gelecek nesillere temiz ve sağlıklı şekilde bırakabilmek için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Doğaya bırakılan moloz, inşaat atığı ve kaba atıklarla mücadelemiz devam edecek. Vatandaşlarımızdan da çevre konusunda duyarlı olmalarını ve atıklarını belirlenen alanlara bırakmalarını önemle rica ediyoruz” denildi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0 Yorum

Henüz Yorum Yapılmamıştır.! İlk Yorum Yapan Siz Olun

Yorum Gönder

Lütfen tüm alanları doldurunuz!